Technikai SEO


Javítsa a technikai kérdéseket a weboldalán!
A műszaki ellenőrzés vitathatatlanul a legfontosabb lépés a keresésoptimalizálásában. Lehet, hogy Ön rendelkezik a legjobb tartalommal és a legtöbb visszalinkeléssel, de egyikük sem számít, ha a Google nem fér hozzá az Ön oldalaihoz.

Tehát az első dolog, hogy futtasson egy SEO – ellenőrzést, PL: https://neilpatel.com/ubersuggest/ és nézze meg, van-e olyan technikai probléma, amelyet meg kell oldani. Az alábbiakban bemutatjuk a műszaki SEO-val követendő bevált módszereket:

Tegye elérhetővé oldalait a keresők számára
Webhelyének rendelkeznie kell XML-webhelytérképpel és érvényes robots.txt fájllal, az erőforrások nem korlátozhatók az indexelésre vagy más módon nem érhetők el (4xx / 5xx kódok).

Állítson be megfelelő átirányításokat
Oldja meg webhelye ütköző verzióit (www / nem-www, HTTP / HTTPS), használja a 301 átirányítást vagy a rel = canonical-t az ismétlődő oldalak kezeléséhez, és ellenőrizze, hogy vannak-e átirányítási hurkok és túl hosszú átirányítási láncok.

Használjon biztonságos protokollt
Telepítsen egy SSL tanúsítványt a webhelyére a HTTP-ről a HTTPS-re való váltáshoz. Miután ezt megtette, győződjön meg arról, hogy a webhelyén használt összes erőforrást (például képeket) biztonságos webhelyekről is betöltötte.

Készítsen sekély weboldal-struktúrát
Alapszabályként az összes oldal nem lehet három kattintásnál távolabb a kezdőlaptól. Ez a fajta webhelystruktúra biztosítja, hogy a felhasználók és a keresőmotorok könnyedén navigálhassanak az Ön webhelyén.

Törekedjen rövid és olvasható URL-ekre – Szép URL
Az URL egy létfontosságú információ az oldaláról – jelzi az oldal tartalmának típusát és helyét a webhely struktúrájában. Hozzon létre rövid, tiszta (kisbetűs, kötőjeleken és perjeleken túl speciális szimbólumokat nem tartalmazó, logikusan felépített és az ember számára olvasható URL-eket.

Győződjön meg arról, hogy webhelye mobilbarát-e
A Google hamarosan kikényszeríti a mobil-első indexelést, és alapértelmezés szerint a webhely mobil verziója lesz a fő, függetlenül attól, hogy készen áll-e vagy sem. Nézze meg, hogy webhelye mobil nézetre van-e optimalizálva.

Ellenőrizze a hibás linkeket
Nézze meg, hogy a belső vagy külső linkek bármelyikének eredménye-e 4xx oldal, és javítsa vagy távolítsa el őket.

Használja a SEO PowerSuite segítségét
A WebSite Auditor kifejezetten a műszaki ellenőrzés céljára készült. Feltérképezi az Ön webhelyét, jelentést tesz az összes felfedezett problémáról, pontos helyükkel és a javításukra vonatkozó ajánlásokkal együtt:

Amit kap, az lényegében egy tennivalók listája, amelyet megpróbálhat magának, vagy továbbadhat webfejlesztői csapatának. A technikai problémák megoldása után áttérhet a keresőoptimalizálásának más részeire.

Kérjen SEO Auditot weboldalára a Profitonline SEO szakértői csapatától.

Szinte Romulus Loránd – Digital marketing strategist és SEO szakértő. Szakterületei a keresőoptimalizálás, Marketing stratégiák kidolgozása, PPC kampány tervezés és a E-mail Marketing. Ügyfelei között van több Nemzetközi márka és sok-sok magyar is, nagy hazai webshopok specialistája. Rendezvényszervezői múltja miatt sok Prémium rendezvényben is részt vesz. Teljes Online és Offline marketing kampányok specialistája.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s