Google Adwords bevált módszerek


Kulcsszavak és célzás

Bölcsen megválasztott kulcsszavak

A kulcsszavak kapcsolják össze az Ön hirdetéseit a felhasználókkal és az általuk végzett keresésekkel. A kulcsszavak hatékony kezelése segít Önnek a megfelelő ügyfelek elérésében, valamint a vállalkozás fejlesztésében.

A megfelelő közönség elérése az RLSA segítségévelA RLSA segítségével a hirdetéseket olyan, magas minősítésű ügyfeleknél jelenítheti meg, akik korábban már érdeklődést mutattak az Ön vállalkozása vagy termékei iránt. Az útmutató a címkék webhelyen történő elhelyezését, a remarketinglisták beállítását, valamint a hatékony ajánlattételt ismerteti.

A kulcsszavakon túl

A DSA dinamikus keresési hirdetések anélkül jelennek meg a felhasználóknak a keresés közben, hogy Önnek részletes kulcsszólistát kellene karbantartania. További információ arról, hogyan érhető el a legjobb teljesítmény a dinamikus keresési hirdetéseket alkalmazó kampányokkal.

 

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s