Remarketing a Google hirdetési rendszer Szuper Fegyvere


REMARKETING egy nem olyan rég bevezetett szolgáltatása a Google Adwords hirdetési rendszernek
Remarketing funkció, melynek segítségével olyan felhasználókra célozhatjuk hirdetéseinket, akik korábban már meglátogatták weblapunkat vagy annak valamely oldalát!
A webhelyet korábban már meglátogató emberek elérése remarketing útján

Google Remarting
A remarketing egy olyan funkció, amelynek segítségével elérheti azokat a felhasználókat, akik korábban már felkeresték webhelyét, és releváns hirdetéseket jeleníthet meg számukra, miközben a Google Display Hálózat egyéb webhelyeit böngészik.

Ha például az emberek úgy mennek el az Ön webhelyéről, hogy nem vásárolnak semmit, akkor a remarketing révén akkor is kapcsolatba léphet ezekkel a potenciális ügyfelekkel, amikor ők más webhelyeken böngészgetnek.
Sőt, még arra is lehetősége van, hogy olyan vonzó üzenetet vagy ajánlatot jelenítsen meg számukra, amellyel rábírhatja őket arra, hogy visszatérjenek a webhelyére, és hajtsanak végre egy vásárlást.

A remarketing segítéségével a megfelelő közönséget a megfelelő üzenettel szólíthatja meg. Ehhez webhelyének minden lapján el kell helyeznie egy kódrészletet (remarketingcímkét ami a cookie azza a sütik alapján megjegyzi a felhasználókat).

Mit kell tudni a sütikről?
Cookie – az oldalletöltéskor, a böngésző által a felhasználó számítógépén tárolt szöveges információs file. A fájlban található információk minden alkalommal visszaküldésre kerülnek a szerverre (ami módosíthatja is a benne foglalt adatokat), amikor a böngésző kérést indít egy oldal letöltésére.

Olyan kód amit minden felhasználó visz magával a böngészés során.
A http://www.rankings.hu/ méri az internetezők szokásait és azt is hogy hány százalékuk törli a sütiket nap mint nap.
548 napig tárolódik a Cookie ezért a remarketingel akár több hónap után is el lehet érni azokat a látogatókat akik az oldalon jártak de nem vásároltak illet lemaradtak az aktuális akciókról.

Ezt követően vásárlók érkeznek webhelyére, felkerülnek a remarketinglistákra.

Később olyankor is elérheti ezeket a potenciális vásárlókat, amikor ők más webhelyeken böngésznek.

További információ a remarketing működéséről.
Példa
Tegyük fel például, hogy Ön kutyákra és macskákra való ruhákat árul. A remarketing funkció használatával a kutyaruházattal kapcsolatos hirdetéseit a Display Hálózaton jelenítheti meg azoknak a felhasználóknak, akik korábban felkeresték webhelye kutyaruházattal foglalkozó részét.

Ehhez egy címkét kell elhelyeznie webhelye összes oldalán, majd az AdWords rendszerben remarketinglistát kell létrehoznia webhelye “kutyaruházattal” foglalkozó oldalaihoz.

google trend

Kinek érdemes remarketinget alkalmaznia
Legyen szó akár az értékesítés vagy a regisztrációk számának növeléséről, akár márkanépszerűsítésről — a remarketing minden kampány esetében stratégiai fontosságú összetevő lehet. Ez a hirdetők valamennyi fajtájánál növelheti a beruházási megtérülést (az ROI-t).

A remarketinglisták használatához létre kell hoznia egy olyan kampányt, amely a Google Display Hálózatra is kiterjed. Ha kampánya nem célozza meg a Display Hálózatot, akkor bármikor megváltoztathatja a kampány hálózati beállításait.

Tipp
Amennyiben Ön keresőmarketinget folytató hirdető, akkor a remarketing segítségével integrált kampánystratégiát valósíthat meg. Miután forgalmat irányított webhelyére a keresési hirdetések segítségével, a remarketing segítségével elérheti a webhelyét korábban felkereső felhasználókat oly módon, hogy hirdetéseket és különleges ajánlatokat jelenít meg számukra a Google Display Hálózaton.

Kulcsszóalapú kampányait remarketinggel kombinálva, a kampány egészét tekintve több konverziót(vásárlást) érhet el.

Ha például vannak olyan kulcsszavai, amelyeket nem használ, mert nem ért el velük konverziókat, ezeket a kulcsszavakat most felhasználhatja arra, hogy forgalmat irányítson webhelyére, majd a remarketinggel segítheti a konverziók számának a növelését.

Miért érdemes remarketinget alkalmazni a Google rendszerben

Az AdWords remarketing olyan testreszabási lehetőségeket és rugalmasságot biztosít, amely nagyban hozzájárul a hatékony kampányok levezényléséhez.

Néhány előnye:
Testreszabott közönségek: A
remarketinglisták ötletes módszerekkel szabhatók testre. Például fellelhetők a “bevásárlókosarakat elhagyó ügyfelek”, vagyis azok a felhasználók, akik bevásárlókosarat hoztak létre, de nem végeztek tranzakciót. További információ a remarketingkampányok stratégiáiról.

Hatókör és intenzitás: Nagyszámú felhasználó érhető el naponta, hetente vagy havonta többször. Mivel nagyszámú webhely csatlakozott a Google Display Hálózathoz, a listákon szereplő felhasználók könnyen elérhetők, miközben ezeken a webhelyeken böngésznek. További remarketinges optimalizálási tippek.

Hatékony árképzés: A Google aukcióin hatékony árképzéssel érhet el magasabb befektetési megtérülést (ROI). CPM- és a CPC-ajánlattétel esetén az ajánlatokat rugalmasan módosíthatja a kampánycélok elérése érdekében.

A Konverzióoptimalizáló használatával az automatikus ajánlattétel előnyeit élvezhet, amely eléri az Ön által megcélzott CPA-értéket.

Célzási kombinációk: a kampányban egyéb célzási módszereket is meghatározhat, például témakörök vagy kulcsszó alapján történő kontextus szerinti célzást. Ezzel például lehetővé válik látogatóinak elérése a Display Hálózat kontextus szerint releváns oldalain.

Egyszerű hirdetéskészítés: többféle hirdetési üzenetet hozhat létre szöveges hirdetésekben, vagy a Vizuálishirdetés-készítővel ingyenesen készíthet képes és videohirdetéseket.

trend

A hirdetések megjelenítési helyeinek átláthatósága: teljes mértékben átlátható, hogy a hirdetések milyen webhelyeken jelennek meg. A webhelyek teljesítménye alapján csökkenthető vagy növelhető az ajánlatok értéke, illetve a hirdetések megjelenítése a legjobban teljesítő webhelyekre korlátozható. Tudjon meg többet a remarketingkampányokhoz használt stratégiákról.

Hozzászólás