Az új GAP vizsga


A GAP program változásainak összefoglalása

A Google Advertising Professionals programot továbbfejlesztve bevezettük a Google AdWords képesítési programot. Íme a legfontosabb újdonságok:

– Minősítések: Ezentúl elismerünk Egyéni képesítéseket (a magánszemélyek szintjén) és Minősített partneri státuszt is (vállalati szinten). További információ a kétféle képesítésről.
– Kezelt ráfordítás: Az egyéni képesítési szinten megszüntettük a kezelt ráfordításra vonatkozó előírást, a vállalati szinten pedig 100 000-ről 10 000 USD összegre csökkentettük a kezelt ráfordítási minimumot.
Új vizsgák: Az új programban négy vizsga letételére van lehetőség, és a magánszemélyeknek ebből legalább kettőt sikeresen el kell végezniük (a hirdetés alapjairól szóló vizsgát és a három haladó szintű vizsga egyikét) a képesítés megszerzéséhez.
– Emblémák: Régi “képesített személy” és “képesített vállalat” emblémáinkat fokozatosan megszüntetjük, és a minősített vállalatoknak a Minősített Google Partner emblémát adjuk. A magánszemélyek a szükséges vizsgák letétele esetén tanúsítványt kapnak.

A program bevezetésével minősítést kell szereznie az új feltételek szerint, mivel Google Advertising Professionals státusza ezt követően nem fog hivatalos minősítésnek számítani. A jelenlegi képesített szakemberek úgy őrizhetik meg minősített státuszukat, ha teljesítik az új követelményeket, és elfogadják az Általános Szerződési Feltételeket a 6 hónapos türelmi időszak alatt.

Az egyéni képesítést azért változtattuk meg, hogy minden olyan magánszemély tudását elismerjük, akik kiválóan ismerik az AdWords szolgáltatást, attól függetlenül, hogy az illető társult-e vállalathoz, vagy nem.

Visszaállítottuk a korábban a jelentős ráfordításokat kezelő fiókok szintjére helyezett kezelt ráfordítási követelményt, hogy ez ne legyen túl magas a kisebb vállalatok és tanácsadók számára.

Hozzászólás